Garantie & Klachten

Garantie

De meeste producten in de webshop zijn met liefde handgemaakt, ik doe mijn uiterste best om kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat je product kapot aankomt, of kapot gaat. Laat het me vooral weten zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Hieronder staan de officiële regels beschreven. 

 

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. De handgemaakte oorbellen zijn kwetsbaar, mochten er bij normaal gebruik dingen stuk gaan laat het dan weten, Dan kijken we samen hoe we het kunnen oplossen. 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studioleuks.nl . Uiteraard zullen we ons best doen om er samen uit te komen! 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.